En till sak jag känner för att skriva

Aldrig ågonsin tidigare har jag känt av livets kurvor som nu. Ena dagen är det bara upp, andra dagen är det bara ner, andra dagar är det blandat.. och fan vad jag känner det. Har det alltid varit så ?
Tydligen inte.. eller ? Det är iaf inte kul, hur mycket kontroll man än känner att man har över sitt liv... öö... va? Har jag kontroll över mitt liv? Vart kom det ifrån ?
Aja, det jag vill säga är att det går up n down .. stup i kvarten.. och det är inte kul. ska det inte vara rakt? Kanske inte, men det ska väl inte vara så mycket ner heller !!!
Grejen är ( pinsamt att skriva det här kände jag nu) att jag är kär. Jag är JÄTTEkär.. har jag ens varit kär förut om jag är så här kär nu? Och hur sucks är inte det? Nu när jag vill flytta o allting?
Och nu när jag känner att det är ''ok'' att åka hem känner jag att jag kommer sakna (där jag bor nu) jättemycket. Varenda sak verkligen. Usch. Life sucks sometimes.
sovgott.............vafan sover gör man oftast bra... även om man inte gör det.. så själva tiden då man sover- kommer man ju inte ihåg heller så .. Vakna gott ! :)
Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0