hej där

Jag som började förbereda mig för våren hade totalt glömt bort att det finns någonting som heter regn. Ja, just det. Regn.. regn som i vattendroppar från himlen, regn som i det vi kommer få under nästa vecka (!!!)
Usch! Om det bara vore en trend att gå runt i fulsnygga gummistövlar Överallt. Tänk vad skönt att slippa tänka '' nej, där kan jag inte trampa'' eller '' å nej, nu stänker det säkert upp på mina jeans'' eller '' nej, nu blir jag SMUTSIG'' !
Jo, det vore en grej det ni.
Men... jag hade tänkt att fixa en ny blogg som inte handlar om utsatta tjejer/killar i hemmet mm. Utan en blogg som bara handlar om vad jag hittat på och kläder o sånt.. a ni vet som alla i världen verkar ha. It souds fun! Jag hade det förut, men sen kändes det lite falskt att hålla på och skriva så allmäna, roliga, bra saker, när det egentligen var skit alltihop..
 Men den här bloggen kommer jag ha kvar. Jag ska dels en dag skriva ut allting jag har skrivit och spara det i en mapp. Jag behöver nog ta fram det en dag.
En till grej jag måste börja med är boken. Ni vet boken om mitt liv jag tänkte skriva. Fy, jag  vet, jag har inte gjort det än. Iaf inte specifikt åt en bok.
Men eftersom jag aldrig kommer glömma det som har hänt mig tänkte jag börja med ett ''kapitel'' om hur det är här&nu. Just nu, för stunden. Allt som händer & är aktuellt / viktigt i mitt liv Just Nu.

Vad skönt det är att blogga! .... Inte konstigt att jag började glömma bort det, det var ju ett tag sen..

Kram till dig som läser ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0