1:a inlägget

Nej det är det inte, men jo det är det, inom kategorin ''Framtid'' är det, det första inlägget........
Det här har legat i utkastet ett tag nu, men nu skriver jag iaf...

Så långt jag kan planera min framtid är iaf att se till att välja rätt gymnasium nu. Det är allt.
Gud vilket tråkigt inlägg. Men ändå... Alla kan inte vara otråkiga, inte ens jag* skojar* ..

herå.. jag har lugnat ner mig lite nu... jag ska ringa sosskärringen på måndag och ta ut mina aggressioner på henne, hon kommer få ett bombnedslag i luren, jag kommer ge henne en rejäl omgång av bokstavlig diarrè !
Jag önskar att min fosterfamilj inte var så cp, om de inte var cp skulle de bara, men åk ändå du, de behöver inte veta att du sover över hos din mammas vännina, och så länge du smsar var femte timme från då du vaknar tills du ska lägga dig ''blablablabla''....... men ACK nej. Så kommer det icke bli. Nej, utan så som soss säger, ja så ska man göra enligt dom. OHH!!!!!!!! Ja, jag ljög, jag har inte alls lugnat ner mig!

herå på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0