dålig dag

dåligt i skolan, hoppade aldrig in i någon isvak, jag håller på att bli förskyld så..
När man kommer hem så är det bra, jag la mig från ca tre och sov till klockan sex.
När jag vaknar äter jag uppe med de andra. När jag är klar säger FM kan jag prata med dig sen i tio minuter?
Ja, visst, och hon kommer ner och pratar med mig.
Nu vill jag härifrån. Hon vill säkert samma sak.
Jag vill helst till min förra fosterfamilj som jag hade, men jag vet att jag måste hem och att det är det som ''går'' nu... Vad ska jag göra för att gå härifrån lycklig? Det känns som att vad jag än kommer göra kommer de ha ett sorts hat mot mig..

Fm säger att de känner att jag drar tillbaka mig och ljuger för dom, och att jag inte betyder någonting för dem när jag ljuger- med att jag ljuger menar hon - om jag tar tillbaka allting..

livet är en bitch
/ Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0