helgenover.Bortabrahemmabäst

Japp, då var vecka tre slut, snart iaf...
Jag har bestämt mig, att jag denna vecka kommer att säga till mina fosterföräldrar att jag vill flytta hem igen. Eller nästa vecka rättare sagt, eller den som kommer... Vecka FYRA!
Aa.. Det jobbigaste kommer vara att vara kvar här, medan de vet att jag ska snart inte kommer vara det, och att jag vet det.. Då kommer det bli lite '' kan jag vara lika öppen, lika stor i munnen ibland som förr'' .. nu när detta inte längre är mitt hus också... fattar ni? Det kommer bli lite som att jag är en stranger där.. Det är inte längre mitt, jag är en gäst som snart ska flytta ut igen.

Jag vill hem iaf, jag hoppas att hoppet kommer ge mig styrka, ännu mera vilja, och att hoppet även ger mig orket.

Nu ska jag läsa lite om 2:a Världskriget, sen kommer jag somna.
 Sov gott ♥

          
                  
                     borta bra hemma bäst,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0