I'm in love

Åh, han är så fin! Robert Pattinsson såklart! (aka Edware Cullen lr hur man nu stavar..)
Det är den bästa kärleksfilmen som jag någonsin har sett i hela mitt liv. En film som jag kommer se fetio gånger till, nästa helg-lördagen bokad-Twilight, bio igen!
Jag längtar, den är så braaaaaaa!!!!! Och han är så snyyyyyyyyyygg! Vart fan hittar man dessa människor!? Kommer ni ihåg honom från Harry Potter, jag tänkte på honom säkert flera dagar efteråt, men glömde tyvärr bort han igen, men den här gången.. kommer jag gifta mig med han! Lätt!
( Jag håller även på och läser boken- om jag kunde drömma, den är minst lika bra och spännande..och inte minst romantisk)

Kramhej ( jag vet att jag har vissa saker oskriva, men jag skriver ett nytt inlägg just nu )


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0