tisdag

Vanligtvis brukar tisdagar vara till för skola,stan,psykolog, och sedan stan igen, sedan hem, mat..sova..

Idag har den inneburit lite mer.. ´Det var en jättebra, avslappnad och lite lugn skoldag, A ( min kompis) ville köpa skor men ville inte åka själv, så hon förljde med mig till psykologen och vi tittade på skorna och lite runt i affärer tills jag var tvungen att kila iväg till psykologen. På vägen dit tycker jag att jag och A kom ett steg högre upp i vår vänskap. Vi har varit kompisar sedan skolan startade i augusti, fast varje dag bli det bättre och bättre.
Idag på vägen till stan pratade jag om saker jag hade varit med om som gjorde mig lite deppig just nu, och hon om saker som hon hade lite svårt med nu. Man tror att man vet så bra om människor, men man lär nog bli överraskad varje gång. A har varit med om mycket jobbiga saker, och vi är eniga om att saker som dessa gör oss faktiskt starkare..
Det är helt sjuk hur mycket jag och A har gemensamt..orkar jag säga alla saker ?

- Våra önskelistor innehöll minst 5 saker som båda hade önskat sig, utan att vet om det..
- Hon har en lillebror i samma ålder som min lillebror
- Han fyller år samma månad som min lillebror
- Hennes mamma är lika gammal som min
- Hennes lillasyster är lika gammal som min lillasyster
- Vi är båda väldigt studieinriktade
- Vi har samma favoritämnen
- Vi har båda haft en jobbig uppväxt
- Vi har båda ''varit med om'' soss...
- Vi båda ÄLSKAR 7-elevens coffe cooler.......och här slutar jag, vi har ofta samma åsikter, och nämnde jag att vi läser samma bloggar ?

Aja.. tjingelång då !
Skriver mera senare om dagen Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0