Äntligen fredag?

Haha.. äntligen och äntligen.. det gick ju så fort att man knappt hann att längta till denna dag..
Hej förresten! :) Hur har det varit.. ?  Själv har jag fortsatt att ha det opp&ned. Nästan varje dag.. Bl.a är det i fosterfamiljen det händer något litet som man tar rätt stort och blir sur, arg, ledsen blabla över... Eller så är det någonting hemma som man oroar sig för, men sen blir det bättre och man känner att man kan lägga sig med ett gott samvete vilket är så skönt. Som just nu, det känns skönt att snart lägga sig och inte känna '' fan nu har jag inte ringt hem idag, undra om alla mår bra blablabla...''
Jo- Tänkte säga att jag ska ta bort alla ''månader kategorier'' .. eftersom det redan ju finns ett arkiv så... så nu ska jag pillra och pillra... hörs snart!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0