Hej =)

Hejsan hoppsan !!
Idag har det varit en ganska lugn, skön .. o ganska positiv dag..
Inte blivit så ledsen eller arg eller så som jag brukar (heh).. så som sagt har det varit fine ! :D
Det kändes extra bra eftersom jag på morgonen  pratade med de i min förra, tillfälliga fosterfamilj..det var jättekul att prata med dem, alltid lika värmande i hjärtat att få prata med dom..<3!
Men på morgonen precis när jag just öppnade dörren från mitt rum fick jag en överraskning av vår kära hund. Diarre på golvet. Och vet ni vad som det var det allra bästa med det? Att jag var ensam hemma- japp, för att alla andra var nämligen borta, och det var jag som fick städa bort. Jag mms:ade en bild på skiten till FM och skrev '' Moa har gjort en kladdkaka :) '' .. Ja, det var ju en happy överraskning en lördag morgon x) .. Så kan det vara.

Puss&Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0