Orkar ej

Äsch, jag orkar inte, jag tog bara bort 'Mars09'' kategoring, resten kan väl vara kvar.. de flesta framtida inlägg kommer nog få ligga i ''allmänt'' kategorin, om de inte platsar mera i någon av de andra såklart.
Skolan har börjat bli lite stressig igen känner jag. Det är inte längre tre ämnen man har nationella prov i heller .. utan fem, vi kommer ha fysik i NO ämnen och sen har jag ju tyska också.. men det kommer gå bara bra, men fysiken !! OH!
Engelskan har aldrig gått bättre känns det som.. fick mvg i mitt senaste hör&läsförståelse prov- igen! Även på uppsatsen som vi skulle skriva fick jag mvg på.. så jag blev väl nöjd o sånt där man blir ....mm..a............vad ska man skriva?
Kanske något pinsamt som hände idag? Jag och en kompis gick in till centrum under håltimmen idag, eftersom halva klassen badade.. vi gick in på kicks där vi kollade in nya sminket fråån dior.. bredvid stod det tre tillhörande concealers också, som jag testade, ( asså dom såg EXAKT ut som läppglans, den jag prövade- på läpparna då da, var ju heeelt rosa, jag lovar! ) .. då sa min kompis : Men neej, det är en comcealer. Då svarar jag '' Men neej, vafan kolla vad rosa den är ...ursäkta är det här läppglans..?'' , frågar jag kassörskan, och utan att veta om att mina läppar är KNALLbeiga exakt som en fjortis så kollar jag på henne och hon säger '' nej det är en concealer'' Happ... tänkte jag och gick till spegeln för att ta bort det, och då ser jag det.. hahah herregud, jag var fan VÄrre än en fjortis ju! Och min stackars kompis sa inte ens något om själva färgen , utan hon var så förvirrad av att jag verkligen fick för mig att kleta på en concealer på mina läppar! Jaa.. vi började skratta så vi fick ont i magen iaf, och hon retar mig forever nu med '' ska du ha lite skin flash?'' .. det var så dom hette...

AJAAAAA........ni får ha det så gott allesammans! KRAM !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0